Avto-moto

Auto Bild Slovenija - april 2012

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
7. 4. 2012, 09.07
Posodobljeno: 7. 4. 2012, 09.16
Deli članek:

V aprilski številki si preberite!

VOZILI SMO     BMW 650i

"Prvo srečanje z njim mi je takoj narisalo nasmešek na obraz, ko sem ujel globoke tone izpušnega sistema, ki so me kasneje spremljali ves čas druženja. Prijeten zvok, ki se ga dobro sliši tudi znotraj zelo dobro zvočno izolirane potniške kabine, ustvarja najnovejši osemvaljni 4,4-litrski zmogljiv agregat, podprt z dvema turbopolnilnikoma. Najnovejša stvaritev bavarske industrije razvije okroglih 300 kW (407 KM) in 600 Nm navora, kar je 112 kW manj od M6, a kljub temu vozniku prinaša obilo adrenalinskih trenutkov. Motor je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, a sem ves čas vožnje uporabljal ročni način pretikanja, ki je kot nekakšna igralna konzola pred računalniškim zaslonom. Odlično sede v roke. Pospeški so preprosto brutalni."

PRIMERJAVA     FIAT PANDA/KIA PICANTO

"Ena izmed najbolj hrabrih Fiatovih potez v zadnjem času, je zagotovo nova generacija modela Panda. Pred 32 leti, ko je le-ta prvič uvidela luč sveta, je predstavljala novo definicijo avtomobilskega minimuma. Dizajn, ki je stremel izključno k praktičnosti. Noben avtomobilski proizvajalec tega sveta na vprašanje, kako je mogoče najbolj učinkovito varčevati z materiali in kljub temu ohraniti praktičnost, ni odgovoril bolje, kot je to storil Fiat z modelom Panda. Enako je obveljalo ob predstavitvi druge generacije modela (2003), ki je bil pravzaprav precej uspešen model. Zdaj pa prihaja številka 3, tretja generacija. Večja, prestižnejša, varnejša, a še vedno nezamenljiva in originalna panda." Moderni dvovaljni motor v pandi morda ni tako dobra poteza, kot je to videti na prvo žogo.

PRIMERJAVA     MINI ROADSTER COOPER S/MAZDA MX-5

"Kdor na cesti zagleda mazdo, naj bo  še  tako  hladnokrven,  mu  zaigra srce. Z asketskimi štirimi metri dolžine, nizko držo ter s pogonom na  zadnja  kolesa  –  japonec  je  iz napovedovalca novih trendov postal merilo v razredu predvsem zato, ker se v tovarni v Hirošimi iz generacije v  generacijo  skrbno  držijo  načel prvotne  mazde  MX-5:  prvinskost, enostavnost in neposrednost." Kako pa se v neposredni primerjavi z mazdo izkaže novi mini roadster?