Z dolžino 4,94, širino 1,9 ter višino 1,47 metra je od navadnega karavanskega Audija A6 večji le za nekaj milimetrov, najopaznejša razlika pa je v njegovi oddaljenosti od tal, ki je večja kar za 60 milimetrov. Skupaj z novo masivno kromirano masko je različica Allroad dobila tudi nove odbijače, širše blatnike z plastično zaščito, zaščito iz nerjavečega jekla spredaj in zadaj, spremenjen izpušni sistem ter masivnejše strešne sani.
Serijsko Allroad ''sedi'' na 18-palčnih kolesih dimenzij 235/55, seveda pa je za bolj postavljaški videz možno doplačati tudi za 19- oz. 20-palčna platišča. Kar večjega A6 Allroada resnično razlikuje od manjšega A4 Allroada, je to njegovo serijsko prilagodljivo zračno vzmetenje, ki vozilo pri višjih hitrostih za 15 milimetrov zniža, s pritiskom na gumb pa za 35 milimetrov zviša. Še več, s posebno funkcijo dviganja, ki je možna pri nižjih hitrostih, ga lahko dvignemo za dodatnih 10 milimetrov.
Tako kot pri standardnem Avantu so tudi pri novem Allroadu v primerjavi s predhodnikom z razkošno uporabo aluminija pri teži prihranili okrog 70 kilogramov.
Na začetku bodo na voljo tako 3-litrski bencinski TFSI agregat kot dizelski V6 v treh zmogljivostnih različicah. Bencinski se ob pomoči turbinskega puhala bohoti z 228 kW moči ter 440 Nm navora, kar zadostuje za 5,9-sekundni pospešek do 100 km/h, končno hitrost 250 km/h, ter porabo 8,9 litra goriva vsakih 100 km.
Dizelskega Allroada lahko dobimo v treh različicah: z 150, 180 ali celo z 230 kW (313 KM) moči, vsem pa je skupen 3-litrski 6-valjnik. Najšibkejšega odlikuje 6,1-litrska poraba, najmočnejšega (z 2 turbinskima puhaloma) pa 5,6-sekundni popešek do 100 km/h. Ta je povezan s športnim 8-stopenjskim Tiptronicom, ostali trije pa z 7-stopenjskim dvosklopčnim S-tronic menjalnikom.
Kupcem bo na voljo že spomladi, v Nemčiji pa bo vstopna cena za najšibkejšega dizla 54.600 evrov.