Poleg obsežnih zunanjih (nova maska hladilnika z vertikalnimi lamelami, karoserija v posebni, ''energijsko'' rdeči barvi, kombinirana z mat-sivimi plastičnimi obrobami, 20-palčna platišča s terenskimi pnevmatikami dimenzij 255/45, za 40 mm razširjeni koloteki, 30 mm višje nasajena karoserija, dvojni zaključek izpušnih cevi z difuzorjem, LED svetilih v strešnih saneh) in notranjih spremembah (celotna notranjost oblečena v rdečo, sivo in črno kombinacijo alkantare, usnja in aluminija, sedeži so še športnejši, v sredinski konzoli najdemo celo aluminijasto LED svetilko, ki lahko preko indukcijskega ogrevanja poskrbi, da si ob njej ogrejemo roke, v prtljažnem prostoru pa ogrevano nakladalno polico) je bistvo predelave seveda srce vozila: 2,5-litrski prisilno polnjeni bencinski agregat s kar 231 kW moči (314 KM) in 400 Nm navora, ki ob serijskem stalnem 4-kolesnem pogonu Quattro ter 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom S-tronic SUV po potrebi izstreli do 100 km/h v pičlih 5,5 sekundah, pospeševanje pa se nadaljuje vse do končnih 262 km/h.
Mi bi s takšnim vozilom z veseljem premagovali zasnežene gorske prelaze, pa vi?