Kaj vse je bilo potrebno postoriti na že serijsko izredno zmogljivem 5,5-litrskem 12-valjniku? Skoraj vse! Zamenjali so ročično gred z večjim premerom valjev in daljšim hodom. Tako so dobili 6,3-litrsko prostornino motorja, kateremu so zamenjali še odmične gredi ter vse skupaj optimizirali za karseda največji izkoristek agregata. A to je šele začetek: turbinska polnilnika je bilo potrebno zamenjati z visoko zmogljivima, ki omogočata tudi vgradnjo izpušnih kolektorjev z vgrajenim ohišjem turbine. Sledila je še menjava vseh hladilnikov z vodno-zračnimi, ki zagotavljajo pravo temperaturo, na koncu pa še posebni karbonski filter zraka, prosto pretočni katalizatorji in izpušni sistem iz nerjavečega jekla. Optimizacija elektronike ''zaokroži'' predelavo in poleg povečanja moči poskrbi še za doseganje emisijskih norm Euro 5.
Sedaj pa k številkam: Brabus 800 zmore, kot že številka pove, 800 konjskih moči (588 kW), osupljivih 1.420 Nm največjega navora (čeprav je ta zavoljo varčevanja menjalnika omejen na maksimalnih 1.100 Nm), 3,9 sekunde od 0 do 100 km/h ter nadaljnih 6,4 do 200 km/h, končna hitrost pa znaša 350 km/h (elektronsko omejenih!).
Da se v tem ''izstrelku'' tudi varno peljemo hitro, so seveda modificirali tudi podvozje: sedaj leži 25 milimetrov bližje cesti, obut je v pnevmatike dimenzij 295/25/21 (zadaj), za prenos celotne moči na cesto pa skrbi okrepljen 5-stopenjski avtomatski menjalnik ter diferencial z 40-odstotno zaporo. Zavore so sedaj še večje (premer 405 milimetrov), zavorne ploščice pa ob njih pritiska kar 6 batov.
Celoten paket seveda zaokrožuje še paket zunanjih spojlerjev ter notranjost, oblečena v kombinacijo najprestižnejšega usnja in alkantare. Brabusa 800 Coupe lahko naročite povsem novega, lahko pa s celotnim paketom nadgradite tudi kateregakoli Mercedesa CL600 najnovejše generacije.