Glavna sprememba pri F-Sport paketu bo novo prilagodljivo športno vzmetenje, za katerega trdijo, da bo še skoncetrirano na voznikove ukaze. Ostale spremembe vključujejo lažje športne zavore z večjim premerom sprednjih kolutov ter integriran štirikolesni krmilni sistem, ki naj bi bil sploh prvič vgrajen v hibridna vozila.
Zunanje spremembe vključujejo 19-palčna lita platišča temno sive barve, ki jih obkrožajo pnevmatike dimenzij 235/40/19 spredaj in 265/35/19 zadaj ter nov prednji odbijač z večjimi stranskimi rešetkami ter novo zasnovano mrežo hladilnika. Zadnji odbijač vozila odlikuje zaključek v obliki difuzorja temno sive barve, piko na i pa dodaja zadnji spojler.
V kabini se F-Sport od navadnih bratov ločuje po usnjenem oblazinjenju v granatno rdeči barvi, vključeno pa je tudi veliko aluminijastih elementov na armaturni plošči, usnjen športen volanski obroč ter F-Sport značke. Standardni pri vseh modelih GS so štirje načini vožnje - Eco, Normal, Sport S in Sport S+. Ti vozilu omogočajo izbiro med največjo ekonomijo in največjo športnostjo. Paket sicer na področju motorne zmogljivosti ne prinaša sprememb, hkrati pa počasi nakazuje, kar se je pri Lexusu šušljalo že lansko leto. Limuzinsko križarko naj bi namreč kmalu opremili tudi z nekoliko zavrtim 4,8-litrskim desetvaljnikom, poznanega iz superšportnika LFA, s tem bi se podal v neposreden boj z bavarsko zverino M5.
Prejšnji teden je Lexus prav tako razkril športno F-Sport različico kompaktnega CT 200h. Tako kot pri GS F-Sport, so tudi tu optimizirali vzmetenje za doseganje še večje vozne dinamike, na zunaj pa vključujeje podobne spremembe odbijačev in platišč kot večji brat.