Jasno, BMW je napovedal prihod nove serije 3. Audi torej nikakor ne sme zamujati, če hoče ostati na vrhu premium ponudnika.
Facelift bo obsegal vse karoserijske različice, ki jih A4 ponuja - limuzinska, karavanska, allroad in celo športna S4. Videz vozila je nekoliko spremenjen, kot je to običajno pri faceliftu, pa bolj v detajlih. Med njih lahko med drugim prištejemo masko hladilnika, odbijača, žaromete, pa tudi nove barve karoserije so na voljo. Mere so ostale skorajda identične. Limuzina in avant sta dolga 4,70 metra, allroad quattro in S4 pa sta dva centimetra daljša. Pri tem ostaja medosna razdalja enaka pri vseh različicah, 2,81 metra.
Več novosti naj bi bilo s tehnične plati. Povprečno znižanje porabe pri motorjih je 11 %, moč pa se je pri nekaterih modelih zvišala. Vsi motorji imajo direkten vbrizg goriva, start-stop sistem in sistem rekuperacije zavorne energije. Na voljo bodo 6-stopenjski ročni menjalnik, brezstopenjski multitronic in dvosklopčni S tronic s sedmimi prestavami.
V notranjosti večjih sprememb ni, izboljšave so vidne v detajlih. Dodanega je lahko nekaj kroma in visoko sijočih dodatkov. Dodatno je nekaj manjših sprememb vidnih pri opremi, npr. MMI navigacijskem sistemu in celotni infotainment paleti. Prav tako je na voljo nekaj nove dodatne opreme. O cenah še pri nas ni govora, v Nemčiji stane vstopni model 27.500 evrov.