Kaj je novega? Na prvi pogled nič kaj drastičnega, a v resnici je novosti kar precej. Na zunanjosti bomo našli nov sprednji in zadnji odbijač, ki sta aerodinamično izboljšana, nove prednje meglenke, zadnje žarometi (kompaktnik), na spisek opreme so dodali nova platišča, barva karoserije pa je lahko v osmih dodatnih barvah.
V notranjosti so spremenili nekoliko manj stvari, med njih pa lahko štejemo drugo barvo osrednje konzole (črna) s kromiranimi obročki, zaslon in barvo merilnikov.
Mazda je izboljšala tudi določene elemente, s katerimi bi naj bila vožnja boljša in bolj varna. Večja novost v zvezi z vožnjo so motorji. Na voljo bo 2,2-litrski dizelski motor, ki v prvi različici proizvede 136 kW moči in 400 Nm navora, porabil pa naj bi 5,4 litrov goriva. V drugi različici proivzede 110 kW (360 Nm), porabil pa naj bi 5,2 litra dizelskega goriva. Na voljo bo tudi 1,6-litrski dizelski motor (85 kW, 270 Nm), ki pa bo veljal za varčneža, saj skupaj s 6-stopenjskim menjalnikom ne porabi več kot 4,3 litre.
Tudi med bencinskimi motorji bo nekaj novosti, sicer pa bo možno naročiti športne 2,3-litrskega (191 kW, 380 Nm), varčnega 2,0-litrskega (110 kW, 191 Nm), ki porabi 6,7 litrov goriva, 2,0-litrskega z avtomatskim menjalnikom (110 kW, 187 Nm), ki porabi dober liter več, 1,6-litrskega s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom (77 kW, 145 Nm) in novim 1,6-litrskim s 4-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Škoda, da se je Mazda odločila, da osnovnega 1,6-litrskega ni spojila s 6-stopenjskim menjalnikom, saj se je do zdaj izkazalo, da je med vožnjo manjkala ena prestava.
Ostale novosti so na področju varnosti in opreme - nekateri pasivni elementi so izboljšani, opreme pa bo več.
O spremembah cen še zaenkrat ni bilo govora.