Volvo je skupaj s švedskim energetskim podjetjem Vattenfall AB razvil plug-in hibrid, ki ga poganja 2,4-litrski dizelski petvaljni motor, ERAD motor (na zadnjo os) in 12 kWh paket litij-ionskih baterij.
Dizelski motor proizvede 158 kW moči in 440 Nm navora, elektromotor pa 51 kW in 200 Nm navora. Skupna moč pogonskega sklopa je tako 210 kW in 640 Nm navora, kar bo omogočilo pospešek do 100 km/h v 6,9 sekundah.
![Butan plin piknik 2022-119](http://cdn.kme.si/public/images-cache/150x150/2023/03/21/af62060f8e5fc7e43aa7c5071ab76c07/67a1f7cccc556/af62060f8e5fc7e43aa7c5071ab76c07.jpeg)
Zanimivosti
Zelena jeklenka vedno nagrajuje
Na voljo bo več različnih modusov vožnje, med njimi ekološki, kot športni. Najvarčnejši modus vožnje se imenuje Pure, v katerem vozilo vozi na električni pogon, kolikor dolgo je mogoče. Zatem je modus Hybrid, v katerem bi naj volvo porabil 1,9 litra goriva na 100 kilometrov (CO2 le 49 g/km), modus Power pa omogoča delovanje obeh motorjev skupaj za najboljše zmogljivosti.
Doseg vozila je po tovarniških meritvah 1.200 kilometrov.
Na spodnjem posnetku si lahko ogledate tudi test trka.