Korejski izdelovalci avtomobilov so se konkretno lotili prenove njihovega malega enoprostorca, saj naj bi bil od sedaj še bolj prefinjen, notranjost prestižnejša, novi agregati z večjo močjo, vse skupaj pa še bolj po meri individualistom.
Prednje zračne reže so sedaj širše, meglenke večje, s podaljšanjem nosu in bolj izrazitimi žarometi z LED dnevnimi lučmi pa so ga tudi optično razširili in naredili bolj ''stabilnega''. Zadaj so razširili črni plastični del v odbijaču, meglenke pa prestavili bolj k robovom. Na zunaj ga mogočnejšega naredijo še nova 18-palčna platišča, držala vrat na poteg in LED smerniki, ki nadaljujejo dizajn dnevnih luči.
![shutterstock_1020878011](http://cdn.kme.si/public/images-cache/150x150/2025/01/30/95b4e741d0111b606cb99a122a9ee5da/679b2e5ed2398/95b4e741d0111b606cb99a122a9ee5da.jpeg)
Zanimivosti
Bodite med prvimi in s poslovno analitiko spreminjajte prihodnost poslovanja
Notranjost zaznamujejo spremenjena sredinska konzola, novi okrogli upravljalniki zračenja, opcijski zaslon, ki je občutljiv na dotik, volan, ki je sedaj nastavljiv v globino in višino ter nove barve in materiali po izbiri.
V ponudbi agregatov najdemo novi 1,6-litrski GDI bencinski motor z močjo 103 kW (navor: 166 Nm) ter že poznani 1,6-litrski dizelski s 94 kW (navor: 260 Nm). Obadva bosta na voljo z 6-stopenjskim ročnim ter avtomatskim menjalnikom. Z doplačljivim paketom EcoDynamics, ki vsebuje start-stop sistem ter nadzornik altenatorja (AMS) so zmanjšali izpust CO2 na okulju prijaznih 139 oz. 125 g/km. Z osvežitvijo si želijo še povečati prodajo, ki od leta 2009 do sedaj šteje uspešnih 45.000 prodanih primerkov.