Avto-moto

Nova legenda je tu!

Roman Leskovec / Auto Bild Slovenija
24. 8. 2011, 06.10
Deli članek:

Pri Porscheju so javnosti predstavili uradne fotografije in informacije o novem modelu 911. V Frankurtu praznuje športna ikona svojo premiero, decembra pa bo že pri trgovcih.

Porsche je še pred začetkom Franfurtskega avtosalona spustil novega 911 z verige - vsaj medijsko. Sedaj je uradno: Dosedanji vstopni 3,6-litrski motor bo zamenjal njegov mali brat z 3,4 litra delovne prostornine. ''Mali'' bokser zmore 257 kW (350 KM) in naj bi povprečno porabil 8,2 litra na 100 kilometrov - kar 1,6 litra manj kot šibkejši predhodnik s 254 kilovati moči. Izpust CO2 bo znižan na 194 gramov na kilometer. Carerro S bo še naprej poganjal 3,8 litrski bokser, ki so mu povečali moč na 294 kW (400 KM). Tudi ta se bo kljub 15-im dodatnim konjem zadovoljil z 1,5 litra manj kot predhodnik (8,7 l). Razliko so dosegli z vgradnjo start-stop sistema, energijskega rekuperatorja, 7-stopenjskega menjalnika, in v kombinaciji z dvo-sklopčnim menjalnikom PDK dobavljivega programa ''križarjenje''. Od leta 2015 naprej pa naj bi bila 911-ica še bolj ''zelena'', saj jo bodo ponudili v hibridni različici z možnostjo polnjenja preko vtičnice.

Poleg porabe so se seveda izboljšali tudi pospeški: osnovna Carerra bo s 7-stopenjskim PDK menjalnikom do 100 km/h pospešila v 4,6 sekundah (s paketom Sport-Plus v 4,4 s). Carerra S bo za isto disciplino porabila 4,3 oz. 4,1 sekunde.

Optično so jo temeljito dodelali, a vseeno ostaja klasična 911-ica. Pogled se nam takoj ustavi na široko izbočenih kolotekih, spremenjenih krilcih ter ogledalih, ki sedaj počivajo na vratih. Sprednji del je tako še bolj markanten, kar ga še bolj razlikuje od modelov Boxter/Cayman. Pomembnejše lastnosti pa se nahajajo pod pločevino: medosna razdalja se je povečala za 100 mm, kar bo prijalo doslej ne najboljšem iztekanju pri večjih hitrostih. Inženirji so za 32 spredaj in za 12 milimetrov zadaj zmanjšali previse ter ga za 11 milimetrov približali tlem. Zaradi tega izgleda bolj kompakten kot predhodnik, pa čeprav je v resnici 56 milimetrov daljši. Širši spredni kolotek, nova zadnja os in novo elektro-magnetno krmilo pa naj bi zmogljivosti v ovinkih dvignile na novo raven.

Zavoljo nove karoserije iz mešanice aluminija in jekla je ikona ob izboljšani togosti izgubila 45 kilogramov teže, znižal pa se je tudi količnik zračnega upora. Temeljite spremembe pa je doživela tudi notranjost, ki sedaj spominja na tisto od modela Carerra GT. Naprej naraščajoča sredinska konzola z prestavno ročico bližje volanu še bolj integrira voznika v dogajanje, stikala in nova, električna ročna zavora pa so sedaj v stilu Panamere. 

Estrada

mariah-carey, pevka
Izguba sestre in mame

Mariah Carey v težkih trenutkih tolaži njen bivši mož

Justin Bieber
Umaknil se je z javnosti

Justin Bieber šokiran zaradi obtožb proti Seanu 'Diddyju' Combsu: "Če bi vedel, nikoli ne bi sodeloval"

anna-sorokin
Zloglasna lažna dedinja

Foto: Obsojena prevarantka Anna Sorokin med nastopom v priljubljenem šovu s sledilno napravo na nogi

robert petan_foto jernej kokol (2)
Po poroki

Robert Petan razkril podrobnosti medenih tednov in nove sezone satirične oddaje

Sophia Loren
Italijanska igralka

Filmska diva Sophia Loren na pragu okroglega jubileja

PR_danielpopovic
Aktual

VIP večerja z Danielom Popovićem v Hotelu Dolenj'c

Zanimivosti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov

avto, henry ford
Model T

Avto je vse pregnal s ceste