Ne, znamka Cadillac dosedaj ni ravno veljala kot vir inovacij na področju razvoja električnih vozil. Leta 2009 pa so na severno-ameriškem avtosalonu NAIAS predstavili električno študijo, poimenovano Converj - luksuzni kupe z vpadljivo obliko in lastnim, GM-ovim pogonom, poimenovanim Voltec. Torej, z električnim pogonom s podaljšanim dosegom, kot ga imata že Chevrolet Volt in Opel Ampera. Sedaj, dve in pol leti kasneje, pa izboljšana verzija Converj-a praznuje evropsko premiero. Ostal je markanten dizajn, ime so pa zamenjali- poimenovali so ga s tremi črkami - ELR.

Ekipa
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Sicer nam še niso zaupali podatkov, kot so cena, začetek prodaje, in moč, znan pa je osnoven princip pogona: najprej bo svojo moč prispevala litij-ionska baterija v obliki črke T. Ko se bo ta izpraznila, bo prevzel nalogo 4-valjni bencinski agregat. Če vzamemo za referenco Volta oz. Ampero, bo lahko Cadillac le s pomočjo električne energije prevozil od 40 do 80 kilometrov. Chevrolet in Opel imata za osnovo 1,4-litrski bencinski agregat s 63 kilovati, s katerima lahko naredita še dodatnih 400 kilometrov. S čim bo pa opremljen ELR? Pustimo se presenetiti!