Hitro in okusno
Ajdo v slovenski kuhinji tradicionalno uporabljamo že stoletja. Vsestransko uporabna rastlina vsebuje ogromno hranilnih snovi, zato jo med pomembna živila uvrščajo tudi nutricionisti. Za pripravo ajdove kaše uporabljamo semena, če ta zmeljemo, dobimo ajdovo moko. Z njo lahko pripravimo ajdov kruh z orehi, tradicionalne žgance, štruklje, rezance, palačinke, polento in še mnogo drugih okusnih jedi. Ne samo zaradi hranljivosti, ajdova kaša je uporabna tudi zato, ker je hitro pripravljena – kuhana je v dobrih 10 minutah. Če ne veste, kako bi se lotili priprave, preverite recept, ki sta ga na svojem blogu Midva Kuhava (ti pomivaš) pripravila Tjaša in Blaž. Solata z ajdovo kašo in bučo vas bo zagotovo navdušila.
Obiščite lokalno tržnico v Mercatorju
Ko se boste odločali, katero ajdovo kašo izbrati, preverite police Radi imamo domače pri najboljšem sosedu. Tam boste med lokalnimi izdelki našili tudi ajdo. V ponudbi pa ni samo ajdova kaša, pestre ponudbe Radi imamo domače se boste razveselili vsi, ki prisegate na domače okuse in kakovost. V Mercatorjevih trgovinah jo boste prepoznali po značilnem srčku. Simbol je odraz zaupanja v lokalne pridelovalce in proizvajalce, ki hrano pridelujejo in pripravljajo s ponosom in z ljubeznijo.
Družina domačih letos še bolj bogata!
Družino 1.400 vrst izdelkov Radi imamo domače so to jesen pri najboljšem ponudniku lokalnih izdelkov, Mercatorju, povečali za 56 vrst izdelkov, združenih pod skupno blagovno znamko Radi imamo domače. Nova linija je nastala v sodelovanju s 30 partnerji med lokalnimi proizvajalci in se ponaša s pozorno izbranimi izdelki vseh vrst, oblik in okusov – od mleka in mlečnih izdelkov, mesnin, domačih sokov in sirupov, sladkih prigrizkov, mlevskih izdelkov, marmelad do medu.
Prepoznavnost proizvajalcev
Združeni pod okriljem skupne blagovne znamke Radi imajo domače lokalni proizvajalci ne izgubljajo svoje identitete. Ker želijo v Mercatorju ohraniti prepoznavnost in poreklo vsakega od njih, je podoba izdelkov preprosta, jasno pa so vidni nazivi in znaki lokalnih proizvajalcev. Za še boljšo predstavo so na embalažo dodali piktogram, ki pokaže, od kod je izdelek. S stalno ponudbo domačih izdelkov nove linije Radi imamo domače želijo v Mercatorju tako večati moč skupne blagovne znamke, predvsem pa želijo doseči še več kupcev, ki se najraje odločijo za nakup domačega. Pri največjem trgovcu si bodo prizadevali krog partnerjev širiti in nabor izdelkov povečevati.