Potem, ko sta pred kratkim podpisala nekaj milijonsko pogodbo z Netflixom, sta princ Harry in njegova soproga enako naredila tudi z avdio pretočnim spletnim velikanom Spotify, kjer bosta producirala lastne podcaste.
V ta namen sta ustanovila lastno podjetje Archewell Audio, v pogodbi s Spotifyem pa je napisano, da bosta proizvajala programe, ki bodo zabavali in dvigali moralo ljudem širom sveta.
Še ta mesec naj bi objavila posebno praznično oddajo z navdihujočimi zgodbami njunih gostov za proslavo Novega leta.
"Kar naju navdušuje pri podcastih je, da si lahko odškrnemo trenutek in zares poslušamo ter se povežemo drug z drugim brez motenj," sta pojasnila. "Ob izzivih, ki jih je prineslo leto 2020, ni bilo boljše priložnosti za kaj takega. Zgodbe, ki jih pripovedujejo drugi ljudje, nas spomnijo, kako smo v resnici povezani," je dodal par.
Predstavnica Spotifya, zadolžena za vsebino in oglaševanje, D
Glavna službenica za sadržaj i oglašavanje u Spotifyu, Dawn Ostroff, je povedala, da se bo moč Harryjevega in Meghaninega glasu sedaj razlegla po vsem svetu. "Princ in vojvodinja si prizadevata, da bi se slišali glasovi tistih, ki niso dovolj zastopani. To je dokaz njune hvaležnosti," je povedala.
Prva, bolj celovita serija njunega podcasta pa naj bi se začela prihodnje leto.