Izguba časa

Verigo kinematografov tožil zaradi predolgih oglasov in uspel: sodišče odločilo, čas je denar

R.M.
26. 2. 2025, 09.55
Posodobljeno: 26. 2. 2025, 09.56
Deli članek:

30-letni Indijec je tožil kinematografsko verigo zaradi predolgih oglasov pred predvajanjem filma in uspel. Sodišče je namreč v skladu z dobro znanim rekom odločilo, da je čas denar.

Profimedia
Fotografija je simbolična.

Abhishek MR iz Bangaloreja je decembra lani s prijatelji v kinu rezerviral ogled vojne drame Sam Bahadur. Pričetek filma je bil predviden ob 16. uri, a se je pričel šele pol ure kasneje. Pred pričetkom filma so si fantje 25 minut ogledovali oglase za prihajajoče filme in komercialne izdelke, kot so gospodinjski aparati, mobilni telefoni, avtomobili ... povzema Guardian.

V delovnem dnevu izgubil pol ure

Natural_Pharmaceuticals_witamina_D_VitaSolaris_D3_SI

Zanimivosti

Zakaj dodajamo vitamin D in kolikšen mora biti dnevni vnos?

Ker se je Abhishek takoj po filmu nameraval vrniti na delo, je bil jezen, ker je izgubil pol ure in se ni mogel udeležiti drugih sestankov, predvidenih za ta dan. Proti največji indijski verigi kinematografskih multipleksov PVR Inox je zato vložil tožbo. Potrošniško sodišče mu je dalo prav in mu te dni prisodilo 50.000 rupij (550 evrov) odškodnine za zapravljanje časa in 5000 rupij (55 evrov) za duševne bolečine in kritje pravdnih stroškov.

Sodobni človek nima časa za zapravljanje

"V novi dobi čas velja kot denar," je med drugim zapisano v sodbi. "Petindvajset do 30 minut je precejšen čas za brezdelno sedenje in gledanje nepotrebnih oglasov v kinu ali gledališču. Ljudje s tesnimi urniki nimajo časa za zapravljanje," še piše v sodbi. PVR Inox se je na sodišču brezuspeha branil, da mora po zakonu predvajati javne objave, ki jih je določila vlada. Vendar je bilo ugotovljeno, da je bila večina oglasov, ki so jih vrteli pred filmom, komercialnih.