Delavska hranilnica, ki velja za eno najbolj hitro rastočih finančnih podjetij v Sloveniji in je še vedno v večinski lasti sindikatov, je Aerodrom Maribor kot koncesionarja za upravljanje mariborskega letališča kupila oktobra lani. Predsednik uprave Delavske hranilnice Jože Stegne je takrat pojasnil, da so se za vstop v lastništvo odločili, ker so ocenili, da gre za dobro naložbo.
Sedanji lastniki mariborsko letališče v prihodnje vidijo kot moderno in razvito slovensko letališče, preko katerega bodo tekle redne linije, čarterski poleti in več tovornega prometa. Prva redna linija je vzpostavljena od začetka junija, odkar Adria leti v London. S popolnim prevzemom družbe bodo lažje izpolnili enega od svojih ciljev, in sicer da čim prej najdejo strateške vlagatelje.
Mariborsko letališče je lani zabeležilo 18.000 potnikov na čarterskih povezavah, letos načrtujejo okoli 35.000 prepeljanih potnikov. Ambicije so precej višje, saj želijo v petih do sedmih letih prepeljati okoli pol milijona potnikov. Zmogljivost novega potniškega terminala je okoli 600.000 potnikov, to pa je tudi številka, ki bi jo nekoč radi dosegli.