Avto-moto

Fordov trivaljnik

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
21. 10. 2011, 08.52
Posodobljeno: 21. 10. 2011, 08.59
Deli članek:

Tudi Ford je podlegel trendu downsizinga. Novi manjši agregat, ki ga bodo na trg poslali naslednje leto, bo z dodanim turbo-puhalom proizvedel kot veliko večji motorji, pri tem pa tudi prihranil z gorivom.

Zgodilo se bo naslednje leto - Ford bo na trg poslal 1,0-litrski bencinski motor, pri razvijanju moči pa mu bo pomagalo turbinsko puhalo. Motor bo vgrajen v modela Focus in C-Max. Tovrstni motorji bodo proizvedli med 73 in 88 kW moči, porabili pa bi naj petino goriva manj, kot motorji trenutne generacije.

Brez turbine proizvede malček 51 ali 66 kW, v takšni izvedbi pa bi ga lahko vgradili v majhni vozili Ka in Fiesta. S to potezo bo Ford poleg novih 1,6-litrskih ecoboost  (110, 118 in 134 kW) in 2,0-litrskih turbo agregatov (149 in 176 kW) zapolnil vrzel in popolnoma preuredil ponudbo bencinskih motorjev.