Zanimivosti

Beko gospodinjski aparati iz trajnostnih materialov

Oglasno sporočilo
1. 7. 2021, 09.28
Posodobljeno: 2. 7. 2021, 10.04
Deli članek:

Čedalje več sodobnih potrošnikov se zaveda pomena trajnostnega delovanja vsakega posameznika, ki je edini način, da bo naš planet enako kot nam pozneje služil tudi generacijam za nami. Kar okoli 80 odstotkov Evropejcev je v raziskavi izrazilo mnenje, da je varčevanje z vodo in energijo ter recikliranje odpadkov v vsakdanjem življenju njihova osebna odgovornost.

Pri Beko, vodilnem evropskem proizvajalcu gospodinjskih aparatov, so izvedli raziskavo o stališčih v zvezi s trajnostjo med prebivalci šestih evropskih držav: Velike Britanije, Italije, Francije, Nemčije, Španije in Poljske. Raziskava je pokazala, da je najbolj priljubljena trajnostna aktivnost recikliranje, pri vprašanju, kaj bi še lahko naredili za zaščito planeta, pa so vprašani po učinkovitosti na prvo mesto uvrstili kupovanje trajnostnih izdelkov, za njim pa še boj proti živilskim odpadkom, zmanjšanje letalskega prometa in zmanjšanje količine zaužitega mesa.

»Naša naloga je, da v naših življenjih najdemo boljše, bolj okolju prijazne načine. S serijo okolju prijaznih aparatov Beko lahko potrošniki zdaj v celoti opremijo svoj trajnostni dom,« pravi Hakan Bulgurlu, predsednik uprave podjetja Arçelik, ki je lastnik blagovne znamke Beko.

V odgovor na zahteve potrošnikov in seveda na potrebe našega planeta je Beko v luči svojega trajnostnega poslanstva predstavil sedem novih gospodinjskih aparatov, ki sledijo filozofiji trajnosti. V linijo izdelkov, ki bodo potrošnikom pomagali zmanjšati njihov vpliv na okolje, so pri Beko uvrstili pralno-sušilni stroj, hladilnik, pečico, sušilni stroj, hladilnik, aparat za espresso in pomivalni stroj. Inovativni izdelki so izdelani iz recikliranih materialov, kot so PET-plastenke in ribiške mreže, ter bioloških odpadkov, kot so kavne usedline in jajčne lupine, pomivalni stroj pa se ponaša tudi s tehnologijo za optimizacijo odmerjanja in posledično varčevanja z detergentom.

Po besedah Zeynep Yalim Uzun, direktorice marketinga pri Arçeliku, je namen blagovne znamke Beko opolnomočenje prihodnjih generacij za bolj zdravo življenje, kar je mogoče le z bolj trajnostnim življenjem in vlaganjem naporov v bolj zdrav planet. »Vsa naša dejanja in vsak izdelek, ki ga uporabljamo, imajo vpliv na naravo. Poleg sedmih novih izdelkov tako nameravamo prilagoditi še obstoječe tehnologije, da bodo tudi naše preostale naprave bolj okolju prijazne. To je za Beko šele začetek.«

Estrada

SanjskaPoroka-clanek-svet
Last minute Sanjska poroka

Glasovanje: Kdo si zasluži 'Last minute Sanjsko poroko'?

Moamer Kasumović
Šok v BiH

Znani bosanski igralec Moamer Kasumović obsojen zaradi spolnega napada na mladoletnika

tisti dnevi v mesecu
Podkast

Video: Tisti dnevi v mesecu v drugi sezoni še bolj pikantni in žgečkljivi

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

Zanimivosti

ciper_2
Ciper

Vse izgleda kot pred 50 leti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov