"Moja mama je stara 83 let. Živi v majhni vasi, od katere smo z družino oddaljeni 40 minut vožnje, zato je ne morem obiskovati vsak dan, mlajša sestra pa se je z družino preselila v tujino in jo vidimo le nekajkrat na leto. Potrudim se, da pridem k njej vsaj trikrat na teden, vendar sploh med tednom to ni vedno mogoče, saj imam majhne otroke, ki jih poleg mojega osemurnega delovnika dvakrat na teden vozim v glasbeno šolo, sina pa še na trening odbojke.
Pred enim letom je umrl moj oče, tako da je mama ostala sama v hiši. Ker je sicer v glavnem zdrava, si lahko še sama kuha in kaj pospravi. Pa vendar me je po očetovi smrti začelo zanjo skrbeti, saj je ostala sama in nas ne bi mogla poklicati na pomoč, če bi se ji doma kaj zgodilo. Zato sem ji uredila E-oskrbo, saj se mi je zdelo, da bo tako bolj varna.
In le nekaj tednov po tem, ko smo E-oskrbo naročili, se je ta izkazala za nujno potrebno. Po večernem umivanju je mami spodrsnilo na mokrih ploščicah v kopalnici. Padla je in se močno udarila v glavo, tako da je obležala in ni mogla vstati. Pritisnila je na gumb za klic na pomoč na zapestnici E-oskrbe. V asistenčnem centru so ji takoj organizirali pomoč in nas o tem obvestili.
V manj kot 20 minutah so bili pri njej reševalci in jo odpeljali na urgenco, tako da se je vse srečno končalo. Kar zmrazi me, ko pomislim, kaj bi se zgodilo, če ne bi imela E-oskrbe. Da se ji je nekaj zgodilo, bi ugotovila šele naslednji dan, ko sem imela namen iti k njej, takrat pa bi bilo lahko že prepozno. Zato sem zelo hvaležna in vesela, da je E-oskrba pomagala moji mami in ji zelo verjetno tudi rešila življenje."
Sonja, 39
Če bi tudi vi radi svojim staršem zagotovili varnost na daljavo, za več informacij in naročilo E-oskrbe pokličite na 080 8000 ali obiščite www.telekom.si/e-oskrba.