Že na prvi pogled je popolnoma jasno, da v tem na posnetku vidimo vozilo, ki je namenjeno za dirkališče. Mišičast videz je takšen kot je z razlogom, saj gre za vozilo, ki pod klasično obliko 911 skriva veliko večjo zver. Lahka gradnja z uporabo karbona, šasija z jeklenih cevi z integrirano kletko in skupna teža 1.240 kilogramov je le nekaj zanimivih podatkov o sami konstrukciji vozila.
3,6-litrski šestvaljni biturbo bencinski motor s Porschejeve palete proizvede 551 kW moči in 910 Nm navora - 9ff nudi še močnejšo različico z 840 kW (model GT9-R).
V praksi to pomeni, da vozilo do 200 km/h pospeši v 5,2 sekundah, končna hitrost pa je 364 km/h. S 300 km/h do zaustavitve potrebuje le 6,7 sekund, zahvaliti pa gre keramičnim zavoram s 6-batnimi čeljustmi spredaj in 4-batnimi zadaj (380 mm spredaj, 350 mm zadaj).