Salome je bila gotovo "kraljica" Kmetije. Tudi sama se je tako neskromno poimenovala. Njeno razumevanje šova je bilo absolutno najboljše in najbolj vredno občudovanja: iz vsake muhe je naredila slona, iz vsake napakice ogromno napako, vse je povečala, napihnila, pretiravala … pri žaljenju, podpihovanju, lažeh … in tako je v celoti izkoristila čas predvajanja, saj je na zaslonih več kot vsi drugi člani Kmetije slavnih skupaj.
Zdaj ko gledam Kmetijo, mi je kristalno jasno, kaj je Salome počela. Ona je bila najboljša "igralka" Kmetije. Za popolno igro bi si res zaslužila oskarja za igranje v resničnostnem šovu. Toliko je pretiravala, ko so jo snemale kamere – pri žaljenju, pri podpihovanju, pri delu (ko so prišle kamere, je tekla na krompir, sicer je rajši počivala pred hišo!), toliko je opravljala … a vse zato, ker se je zavedala, da bo to zanimivo za publiko, za gledalce, za ustvarjalce šova. Ustvarjalci so prav dobro vedeli, zakaj so jo povabili v šov, Salome pa se je zavedala, kakšna je njena vloga. Odigrala jo je res izvrstno, morda še bolje, kot so od nje pričakovali.
Salome je bila za nas, kmete, izredno težaven človek. Ves čas je veliko govorila, niti ne pretirano zanimivih ali duhovitih stvari, zelo rada je govorila o sebi, o svoji "karieri", rada je poudarjala, da je "na sceni" (karkoli že to pomeni) celih dvajset let – v primerjavi z "ubogo" La Toyo, ki je prišla na svetlo tako rekoč včeraj. Izredno rada se je prepirala, tudi ko kamer ni bilo zraven. Veliko je tudi spala – morda zaradi tablet, ki jih je uživala vsak dan, v velikih količinah, neko mešanico hormonov, pomirjeval, antidepresivov – a potem, ko je odspala svoje, je prišla v hišo vsa nasršena, bojevita, iskala je žrtve v hiši in okoli nje. In jih ponavadi našla. Zelo rada se je spravljala na La Toyo, nekako so ji šli v nos njeni ženski atributi, resda malo umetno popravljeni, a vendar … Spomnim se, da jo je enkrat zmerjala s šunko, pršutom, špehom, raznimi "svinjskimi" vzdevki. La Toya se sprva ni preveč vznemirjala, zato je Salome dvignila raven žaljivk na prodajanje La Toyinega telesa za denar, na njeno morebitno albansko poreklo (La Toya pravi, da je njen oče Makedonec, Salome trdi, da je Albanec – je to sploh pomembno?), hkrati pa jo je Salome vabila na silvestrsko zabavo – in uboga La Toya ni mogla razumeti te dvojnosti: po eni strani jo Salome žali, pred kamerami še bolj, ko kamer ni, jo vabi kot gostjo na svojo zabavo.
Več o tem, zakaj se je Salome končno zlomila in intervju z njo, pa si preberite v najnovejši številki revije Stop.