Marles že desetletja postavlja nove mejnike na področju trajnostne gradnje. S stalnim vlaganjem v inovacije in prilagajanjem poslovne strategije izzivom sodobnega časa podjetje ohranja svoj položaj vodilnega v industriji. Njihova predanost kakovosti in trajnostnemu razvoju je prepoznana tako doma kot v tujini, kar potrjujejo prestižna mednarodna priznanja tekom preteklih let katerim so letos dodali še BigSee Award, priznanje za inovacije Wood-Span in nagrado za Naj marketinški preboj na Marketinški konferenci.
Janez Škrubej, predstavnik lastnika, sklad Invera je v uvodnem nagovoru poudaril: »Odkar smo januarja 2022 postali del zgodbe Marlesa, je bilo podjetju omogočeno investiranje v vrednosti več kot 5 milijonov v ključna področja razvoja. Tako kot pri drugih naložbah, smo tudi ob vstopu v lastništvo podjetja Marles sprejeli odločitev, da bomo v prvih letih našega lastništva vlagali v prihodnost podjetja, ne zgolj v kratkoročne finančne rezultate. Tako smo zavestno podprli aktivnosti z dodano vrednostjo za podjetje, ki sicer kratkoročno predstavljajo strošek podjetja, dolgoročno pa mu omogočajo uspešno rast in razvoj. Okrepili smo kadrovski potencial podjetja, izvedli pomembne tehnološke posodobitve ter aktivno podprli upravo pri vlaganju v razvoj in krepitev blagovne znamke Marles. Doseženi rezultati potrjujejo, da smo sprejeli prave odločitve, ki utrjujejo pozicijo Marlesa kot vodilnega ponudnika inovativnih in trajnostnih rešitev v svojem segmentu, ki so zelo dobra podlaga za razvoj in rast podjetja tako na domačem kot zahtevnih zahodnoevropskih trgih v prihodnje.«
Tadej Gosak, direktor podjetja Marles je izpostavil: »Leto 2024 je bilo za nas uspešno. Ključnega pomena je bilo vlaganje v naše zaposlene. Več kot 1 milijon evrov smo investirali v nove zaposlitve, ohranjanje delovnih mest, dvig plač in razvoj kompetenc naših sodelavcev. Poleg tega smo za posodobitev proizvodnih kapacitet in prenovo blagovne znamke namenili več kot 3 milijone evrov. Naša poslovna strategija se prilagaja novim razmeram, a ostajamo osredotočeni na trajnostno leseno montažno gradnjo. Vidimo jo kot priložnost za rešitve, usmerjene na ljudi, in z naravo povezano bivanje.«
Velik uspeh v letošnjem letu predstavlja tudi nova hiša Lumniya, ki je osvojila srca Slovencev. »V zgolj osmih mesecih smo samo za Lumniyo podpisali več kot 25 pogodb, skupno pa več kot 120 pogodb v skupni vrednosti več kot 30 milijonov evrov,« dodaja Gosak. Poleg izjemnih prodajnih rezultatov je leto 2024 zaznamovala tudi pridobitev večjih projektov, kot so Lenart – gradnja večstanovanjskega objekta, Planica – nadgradnja hotela Dom Planica, Križe – gradnja prizidka k osnovni šoli Križe in Modrejci – gradnja trajnostnega turističnega penziona v dolini Soče, ter več kot 40 projektov v tujini, ki potrjujejo zaupanje strank v Marlesovo izvedbo zahtevnih in kompleksnih projektov.
Glede odziva Marlesa na popoplavno obnovo Gosak pravi: »Pripravljeni smo tudi na povečano povpraševanje s strani oškodovancev v poplavah. V tem trenutku imamo v pripravi na gradnjo tri projekte, za večje število oškodovancev pa razvijamo rešitve v našem arhitekturnem biroju. Kot največji proizvajalec lesenih montažnih objektov imamo največje kapacitete, da vsem oškodovancem zagotovimo hitro in kakovostno izvedbo potrebnih objektov ter podporo pri sanaciji škode.«
Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij v Marlesu je dodala: »Leto 2024 je bilo za Marles prelomno in ponosna sem, da sem kot direktorica strateškega marketinga prispevala k tej zgodbi o uspehu. Prenovljena strategija blagovne znamke, ki je bila trden temelj celotne revitalizacije, nam je omogočila doseganje izjemnih rezultatov. Prenovljena podoba, nove arhitekturne rešitve in osvežena komunikacija so privedle do več kot 1,5-kratnega povečanja povpraševanj, podvojitve števila izdelanih ponudb in rekordnih prodajnih rezultatov. Posebej me navdihuje uspeh hiše Lumniya, ki je v samo osmih mesecih navdušila naše kupce ter osvojila prestižna priznanja za dizajn in inovativnost. Marketinške rešitve, ki prinašajo neposredne prodajne rezultate, so dokaz, da prava strategija in učinkovita izvedba vodita k resnično izjemnim dosežkom.«
»Rezultati, ki smo jih dosegli, potrjujejo, da smo na pravi poti. Uspelo nam je okrepiti pozicijo na domačem trgu in hkrati postaviti trdne temelje za rast na mednarodnem področju. Zavedamo se tudi izzivov, s katerimi smo se soočili. Poslovni izid letošnjega leta odraža velika vlaganja v zaposlene, podjetje in blagovno znamko,« pojasnjuje Gosak, ki je v nadaljevanju predstavil tudi načrte za leto 2025, ki vključujejo nadaljevanje vlaganj v blagovno znamko in širjenje zavedanja o prednostih trajnostne gradnje, okrepitev prisotnosti na mednarodnih trgih, razvoj novih produktov in trajnostne tehnologije ter prilagoditev strategije razmeram z osredotočanjem na inovacije in trajnost. »Verjamem, da je leto 2025 šele začetek. Imamo že raven podpisanih pogodb, ki kažejo, da bomo v tem obdobju dosegli močno rast prihodkov in dobička ter da so bile vse investicije, ki smo jih naredili v zadnjem obdobju, ključne za nadaljnji razvoj podjetja. Upam si trditi celo, da bo leto 2025 najbolj uspešno poslovno leto Marlesa v zadnjih 10 in več letih,« je zaključil Gosak.