Mobilna verzija
18:28 18. avgust 2017

Klopca v parku naj bo vaša zaveznica

ud
0

Vztrajajte pri vadbi na sobnem kolesu in dviganju uteži? Postavite oboje v kot in si privoščite rekreacijo v naravi. Tek, kolesarjenje, rolanje, hoja ... Vse to je odlično za nabiranje moči

klopca, telovadba

Če želite oblikovati telo, se morate zavedati, da brez vadbe ne gre. Foto: Dreamstime

Kar na klopci v parku lahko naredite nekaj odličnih vaj za utrditev svojih mišic.

Počep

Počepi so odlični za čvrsto zadnjico, boke in stegna, vendar postanejo čez čas dolgočasni in premalo intenzivni, da bi dosegli želeni učinek, zato jih popestrite. Ob klopi jim denimo lahko dodate še element za krepitev mišic rok. S hrbtom se postavite ob naslon klopi in ga primite z obema rokama. Noge so v širini bokov. Počepnite tako, da bodo kolena v pravem kotu, prav tako komolci. Hrbet in vrat naj bosta čim bolj vzravnana. Tri serije po 15 počepov.

Počep na eni nogi

Bočno se postavite ob klop. Na njen naslon položite desno nogo, leva naj bo rahlo pokrčena. Roke so naslonjene na stegna. Naredite rahel počep, pri čemer imejte levo nogo čim bolj iztegnjeno. Naredite 15 počepov na vsaki nogi.

Razteg stopala

Na klop se naslonite z zadnjico ali rokami, noge naj bodo iztegnjene. Desno peto položite pod sprednji del športnega copata leve noge in ga potisnite navzgor, da se stopalo čim bolj raztegne. Koleno leve noge obenem tiščite čim bolj proti tlom. Enako ponovite še na drugi strani. Naredite 10-krat na vsaki nogi.

Razteg noge

Še vedno ste v položaju za sklece. Noge so v širini bokov, stojite na prstih. Zdaj pokrčite desno nogo, z levo peto pa se poskušajte dotakniti tal. Začutili boste napetost v kolenskem zgibu, na zadnjem delu stegna in v mečih. Za trenutek zadržite in popustite. Ponovite 10-krat na vsaki strani.

Sklece

Z obema rokama se primite za naslon klopi. Roke naj bodo v širini ramen, lahko še malce širše. Spustite se v skleco, zadržite nekaj sekund in se dvignite v izhodišče. Noge naj bodo med vadbo čim bolj ravne. Naredite tri serije po 20 sklec.

Značke: vadba , vaje

Vaš prispevek