Poslovnež Erik

Po Big Brotherju je čas za parfume in kavbojke

Nejc Simšič
10. 3. 2017, 07.10
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.02
Deli članek:

Tekmovalec resničnostnega šova, znani Primorec, predstavlja lastno kolekcijo svežih parfumov.

osebni arhiv
6 parfumov je poslal na trg, enega tudi z imenom zmagovalke – Mirela Black Out!

Po odhodu iz hiše Big Brother je Erik König dobro izkoristil svojo prepoznavnost, saj ga je takoj kontaktirala oseba, ki je zdaj njegov poslovni partner. »Ponudil mi je možnost sodelovanja in ustvarila sva kolekcijo parfumov in jeans hlač. Opisal mi je svoj marketinški plan in strategijo prodaje, nad planom sem bil navdušen, podala sva si roko in že naslednji dan začela delo. V prihodnosti je naš načrt, da se ponudba razširi, kolekciji bomo dodali še spodnje perilo, majice, puloverje, jakne, srajce, pasove in izdelke za osebno higieno,« je povedal Erik, čigar filozofija je, da se ne podaja v posel, če ni prepričan, da mu bo uspelo.

Mediaspeed
Erik se lahko pohvali s svežo in sofisticirano kolekcijo kavbojk za moške in ženske. "Kljub enostavnim krojem pa kavbojke krasijo drobni, a opazni detajli."

»V ta projekt sem vložil veliko truda, vanj verjamem z vsem srcem, prepričan sem, da bo to zgodba o izjemnem uspehu. Začeli smo v Sloveniji, naš cilj pa je tuji trg, saj smo že vzpostavili stik s Kanado in v kratkem bomo začeli prodajati svojo ponudbo tudi tam. Zelo sem zadovoljen s tem, kako se stvari odvijajo, in odzivi so zelo pozitivni,« je razkril mladenič König, ki je izdal parfume v moški in ženski različici. »Za vsak okus se najde. Cvetlični in sadni. Za vsakega se najde pravi izraz.«