Točno dve po tragediji je v Berlinu stopil pred novinarje in predstavil svoj pogled na katastrofo, v kateri je življenje izgubilo 150 ljudi, njegov sin pa je bil razglašen za morilca.
Povedal je, da mora vsak dan živeti s splošno sprejetim mnenjem, da je bil njegov sin depresivni množični morilec in da ob vsaki novi tragediji mediji obudijo spomin na njegovega sina kot morilca.
Res je, da je bil Andreas depresiven v letih 2008 in 2009, tako Günter Lubitz, toda potem si je opomogel in uspešno zaključil usposabljanje za pilota. “Moj sin v času trka ni bil depresiven,” trdi 63-letni Lubitz in dodaja, da se je zadnjih šest let Andreas veselil življenja.
Zakaj torej sklicati tiskovno konferenco ob drugi obletnici trka? Ker želita Lubitz starejši in njegov odvetnik priti do “prave resnice”. Z novimi dejstvi osvetliti preiskavo in jo odpeljati v pravo smer.
Lubitz in odvetnik Andreas Behr se strinjata, da je bil Andreas v pilotski kabini živ, toda dvomita, da je bil pri zavesti. Dvomita tudi o “dejstvu”, da je Andreas zaprl pilotsko kabino in s tem onemogočil vstop kopilotu. Lubitz dopušča možnost, da se je pokvaril mehanizem za odpiranje vrat. Pravi, da je od “strokovnjakov” dobil podatke, da se je pri tej vrsti letala (Airbus A320-211) to že zgodilo. Po njegovem mnenju so preiskovalci zanemarili to možnost.
Na današnji novinarski konferenci je bil tudi novinar, strokovnjak za letalstvo Tim van Beveren, ki je prav tako podvomil v ugotovitve, kaj je povzročilo strmoglavljenje in tehnično preiskavo o vzrokih za nesrečo. "Zelo sem presenečen, da so francoski preiskovalci odkrili vzrok za nesrečo že v dveh dneh," je dejal van Beveren in opozoril na turbulence, ki so bile prisotne 24. marca 2015 na območju kraja nesreče. Tovrstne zračne luknje naj bi bile zelo nevarne, zaradi česar naj bi nekateri piloti na dan nesreče izbrali nižjo višino letenja.
Tožilstvo: Andreas Lubitz je edini krivec
Tožilstvo v Düsseldorfu je januarja letos sporočilo, da je 27-letni Andreas Lubitz edini krivec za strmoglavljenje letala nemške letalske družbe Germanwings. Pred pred pridobitvijo pilotske licence na zdravljenju zaradi samomorilskih nagnjenj, vendar pa zdravniki tega zaradi zaupnosti podatkov niso smeli sporočiti njegovemu delodajalcu in oblastem.