V Telekomu Slovenije znova zvišujejo cene mesečnih naročnin nekaterih fiksnih paketov. Kot so v torek zapisali na spletni strani, se bodo cene nekaterih storitev spremenile s 1. julijem letos.
Z marcem letos so v Telekomu Slovenije zvišali mesečne naročnine na pakete storitev, ki vključujejo televizijo. Enako odločitev so sprejeli tudi drugi ponudniki.
"Mesečna naročnina vseh paketov s televizijo za zasebne uporabnike in naročnina na kabelsko TV kot dodatka za naročnike paketov s samostojnim internetom, paketov s samostojno televizijo in poslovnih paketov se bo zvišala za 2 evra, mesečna naročnina vseh paketov Modri za 4 evre, mesečna naročnina na paket Premium poslovni pa za 2 evra. Mesečna naročnina vseh ostalih paketov z internetom (brez televizije) za zasebne uporabnike bo višja za 1 evro. Za 4 evre se bo zvišala cena doplačil programskih shem na poslovnih paketih," so se odločili na Telekomu. Mesečni naročnini paketov TopTrio B in TopTrio C ostajata nespremenjeni.
Bodo pa v podjetju s 1. junijem v paketih Modri in Modri Net povišali količine vključenih mobilnih podatkov na 20 GB, v paketih Modri Plus, Premium poslovni paket in Modri poslovni paket pa na 60 GB. S 1. 7. 2017 bodo paketa Premium poslovni paket in Modri poslovni paket še dodatno nadgradili tako, da bo v oba paketa vključenih tudi 200 minut klicev iz Slovenije v območje EU- tarife, kar bo veljalo za klice tako z mobilnih kot fiksnih številk. S 1. junijem bodo pakete TopTrio A, TopSolo TV in vse poslovne pakete, ki imajo vključeno dodatno programsko shemo, nadgradili s storitvijo Ogled nazaj za 7 dni.
Naročniki lahko odstopijo od pogodbe
Naročniki, ki se z navedenimi spremembami ne strinjajo, imajo do uveljavitve spremembe pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni. Pravica do odstopa od naročniške pogodbe ne vpliva in ne posega v zapadle in neplačane ter pogodbeno dogovorjene obveznosti naročnika, opozarjajo ob tem. Tako so naročniki kljub odstopu dolžni plačati zapadle neporavnane račune za opravljene storitve in poravnati obveznosti iz naslova nakupa terminalske opreme po akcijski ceni zaradi prekinitve naročniškega razmerja pred iztekom obdobja vezave.
Dodatne informacije so na voljo na spletnih straneh Telekoma Slovenije, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in na brezplačnih številkah 080 8000 in 041 700 700, še sporočajo iz podjetja.