"Želimo biti resen operater na trgu, naša želja ni biti nišni operater, ampak se želimo postaviti bok največjim mobilnim operaterjem," je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani dejala izvršna direktorica podjetja Hot mobil Eva Aljančič, sicer nekdanja direktorica prodaje in marketinga v družbi Simobil, ki se po novem imenuje A1 Slovenija.
V omrežju A1 Slovenija bo Hot mobil tudi gostoval. Hot mobil namreč nima lastnega omrežja, ampak je tako imenovani navidezni mobilni operater oziroma ponudnik storitev mobilne telefonije.
Storitve bodo ponujali na svoji spletni strani ter v Hoferjevih poslovalnicah. Pri tem bodo uporabnikom ponudili tudi možnost nakupa mobilnih telefonov različnih proizvajalcev, ki pa ne bo vezan na zakup paketov ali uporabo tarife Hot.
"S Hotom širimo portfelj storitev in blagovnih znamk podjetja Hofer. Tako kot Hofer tudi Hot prinaša prihranke za stranke. Tak bodo lahko stranke klicale, pošiljale sporočila in uporabljale prenos podatkov po najugodnejših cenah na slovenskem trgu," je povedal generalni direktor družbe Hofer Slovenija Matevž Martinuč.
Ostra konkurenca
Na slovenskem trgu mobilne telefonije nastopa že kar nekaj operaterjev oziroma ponudnikov mobilne telefonije. Največji trije so operaterji Telekom Slovenije, A1 in Telemach. Poleg teh storitve mobilne telefonije ponujajo še T-2, Izimobil, Spar (Spar mobil), Petrol (Hip mobil) in Mega M (Me2) ter Softnet.
Pred časom je na trgu deloval tudi Debitel, ki pa si ga je pripojil Telekom Slovenije. Prav ta naj bi bil po poročanju portala Tehnozvezdje.si v pogovorih tudi za prevzem Izimobila.
Aljančičeva se zaveda ostre konkurence in tega, da je slovenski trg mobilne telefonije že dobro razvit. Uporaba mobilne telefonije je zelo visoka, a še vedno zaostaja za najboljšimi. "Vidimo še veliko možnosti za rast števila uporabnikov mobilne telefonije, mobilnega interneta, torej več SIM-kartic v različnih napravah uporabnikov."
Njihove raziskave sicer kažejo, da ima kar 12 odstotkov uporabnikov namen zamenjati svojega operaterja v roku enega leta. "To je skoraj 300.000 uporabnikov," poudarja prva dama Hot mobila.
Kot svoje prednosti v primerjavi s tekmeci na trgu v Hot mobilu izpostavljajo najnižje tarife za klice, sporočila in prenos podatkov, preprosto in pregledno ponudbo brez skritih stroškov ter zavezo, da ne bodo višali cen.
Poleg tega poudarjajo, da bodo kot prvi na trgu svojim uporabnikom omogočali, da s svojim računom v celoti upravljajo preko digitalnih kanalov. Tako lahko kupijo SIM-kartico, prenesejo telefonsko številko na Hot, spreminjajo nastavitve porabe in plačujejo za storitve preko njihove spletne strani ali mobilne aplikacije Moj Hot.