Raziskava o rabi medijev
Raziskava o času, ki ga namenimo medijem

V sodelovanju s spletno medijsko agencijo iPROM in z raziskovalno hišo Valicon smo pričeli z izvajanjem raziskav o medijski potrošnji in simultani rabi televizije in interneta med slovenskimi uporabniki spleta. Vabljeni k sodelovanju!
Namen raziskav, ki ju izvajata iPROM in Valicon, je ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga potrošniki namenimo za spremljanje različnih medijev ter ugotoviti, kako pogosto in na kakšen način se prepletata uporaba televizije in interneta.
Anketo o medijski potrošnji lahko izpolnite tukaj.
Anketo o simultani rabi televizije in interneta pa tukaj.
Podjetji bosta izsledke raziskav javnosti predvidoma predstavili julija.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se