Valicon in iPROM

Raziskava o rabi medijev


J.K.
10. 6. 2016, 10.04
09. 08. 2017 · 09:59
Deli članek
Velikost pisave

Raziskava o času, ki ga namenimo medijem

iPROM-in-Valicon-vabita-k-sodelovanju-v-raziskavah-iPROM-novice-1-01.png
iPROM
Rezultati raziskave bodo pokazali, koliko časa na dan posvetimo različnim medijem.

V sodelovanju s spletno medijsko agencijo iPROM in z raziskovalno hišo Valicon smo pričeli z izvajanjem raziskav o medijski potrošnji in simultani rabi televizije in interneta med slovenskimi uporabniki spleta. Vabljeni k sodelovanju!

Namen raziskav, ki ju izvajata iPROM in Valicon, je ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga potrošniki namenimo za spremljanje različnih medijev ter ugotoviti, kako pogosto in na kakšen način se prepletata uporaba televizije in interneta.
Anketo o medijski potrošnji lahko izpolnite tukaj.
Anketo o simultani rabi televizije in interneta pa tukaj.

Podjetji bosta izsledke raziskav javnosti predvidoma predstavili julija.

Berite brez oglasov

Trafika24 Logo

Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.

Prijava

Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.