Mobilna verzija
18.17 23. marec 2017

Kako napisati svoj življenjepis?

B. R.
Posodobljeno: 10.56 / 02.11.2016

Da je iskanje zaposlitve služba za polni delovni čas, se dandanes strinja vse več iskalcev zaposlitve.

Življenjepis, cv, zaposlitev

Foto: Profimedia

Znajti se v poplavi zaposlitvenih oglasov, sestaviti ustrezen življenjepis, napisati dobro spremno pismo in doseči, da vas delodajalec povabi na zaposlitveni razgovor, je težko, zato vsak nasvet pride še kako prav.

Po besedah Saše Boštjančič, direktorice zaposlitvenega portala, so najpogostejše napake iskalcev zaposlitve povezane s sestavo življenjepisa. Kot svetuje, mora biti sestavljen tako, da cilja na tisto delovno mesto, na katerega se prijavljate, zato je smiselno posamezne dele v njem prilagajati. Dodajte mu osebno noto, naj bo personaliziran, saj delodajalec pričakuje, da ste se z življenjepisom in motivacijskim pismom potrudili samo zanj.

Pri njegovi pripravi bodite pozorni tudi na dolžino. Pazite, da ne izpustite kakšnega ključnega podatka o sebi, predolgi življenjepisi pa pogosto vsebujejo preveč podatkov, ki potencialne delodajalce ne zanimajo. Zapomnite si, da lahko na razpisano delovno mesto kadrovik prejme tudi več kot sto življenjepisov, in vsakemu v povprečju nameni manj kot minuto, zato ga s ključnimi podatki pritegnite že na začetku.

Poskrbite, da življenjepis vsebuje kontaktne podatke, pridobljene delovne izkušnje, izobrazbo, pridobljena znanja in kompetence, morebitne nagrade ali priznanja, hobije, morebitna priporočila in pa seveda motivacijsko oziroma spremno pismo. »Motivacijsko pismo je vstopnica, da delodajalec sploh začne brati vaš CV. V njem lahko izpostavite vse tisto, za kar v življenjepisu ni bilo 'prostora' in kar resnično 'pritegne' delodajalčevo pozornost,« še poudarja Boštjančičeva.

Vaš prispevek

;